1 december

Idag börjar nedräkningen till jul! December har påbörjats på ett väldigt bra sätt med både kyla och snö! Det känns helt overkligt att det legat snö på marken i flera veckor redan! Det är lite för kallt ute (-15) för att vara december, men det känns ändå helt okej. Det ger mig ju förhoppningar om en vit jul!

I söndags firade Fredrik och jag en mysig första advent tillsammans. Det var den bästa dagen på länge, då jag slapp plugga och hann umgås ordentligt med min fina pojkvän! Framåt kvällningen kom Cissi och Johan förbi och drack glögg framför den sedvanliga söndagsfilmen. Vi var allihop överens om att Defiance var en film värd att se, så jag uppmanar folk att kika på den!

Denna vecka bjuder på lite ditt och datt. På lördag ska min systerson döpas. Jag har fått äran att sjunga en sång för den lille. Efteråt blir det fika med släkten, som jag inte träffat på... ett år? Två? Tre? Längesedan var det i alla fall! Utöver det kanske jag ska träffa Cathrinen en stund, som nu äntligen har kommit hem från sin tre månader långa vistelse i Costa Rica! Håller tummarna för att vi får ihop någon umgängestid!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback