Julkort


Nu har jag postat årets julkort!
Eftersom nästa veckas skolschema är ganska fullt, är det lika bra att skicka iväg korten redan nu. Det är nog första året på evigheter som jag inte postat mina julkort den 16 december! Konstigt, med tanke på vad jag tidigare skrev om brist på tid... Har för övrigt också inhandlat min första julklapp! Presenten beställdes via internet och resulterade i två paket till lille systersonen! Hoppas att han gillar dem!

Hur går det med era julklappar och julkort?



Kommentarer
Jesper
2010-12-07 kl 20:11:19

Jag är äntligen klar med mina julklappar (^_^)

Julkort skickar jag inga för att jag tycker synd om brevbärarna xD

sosso
2010-12-07 kl 20:59:36 http://zuzu.blogg.se/

Vi har köpt ganska många julklappar och har bara nån enstaka kvar. Det känns bra :)

Men julkorten struntade jag i detta år.. Det får bli nästa året istället. Kanske. :)

Puss

sosso
2010-12-08 kl 15:06:17 http://zuzu.blogg.se/

Jag skulle nog hunnit skriva julkort, men jag fann ingen motivation detta år :)



Ja, fasen vad snygga kläder! Fick hem de idag, och allt var jättefint och bra utom den ena röda klänningen (den kostade iofs bara 79 kr så det kanske säger en del :P) så den får åka tillbaks :)

De skickade med en mjukgörande creme, ett läppglans och en bubbleroom- tidning med, gulligt tycker jag :)



Beställ, beställ! :)

Kram

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback