Karlstad

Äntligen jullov! Idag körde jag tidigt till Karlstad för att träffa min fina Anna, som jag inte sett på över ett halvår! Det var helt underbart att få träffa henne igen! Sedvanligt satt vi på Atlantis (jaja, Mat & Muffins) i tre timmar och pratade om livet. Just nu behöver jag verkligen umgås med personer som jag litar på till hundra procent, så den här förmiddagen var guld värd! Jag kommer att sakna henne grymt mycket under hennes tre månaders resa i Asien under våren.

Gårdagen bjöd på extremt mycket spexande och julbord. Eftersom dagen var lång, blev jag väldigt trött mot slutet. Är nog den enda personen på hela skolan som inte hade träningsvärk i magen efter spexshowen. Fast ibland blir inte saker och ting som man tror, även om man önskar det.

Jag är för övrigt sjukt glad över att ha lämnat Arvika. Har länge behövt en paus från livet där och nu får jag äntligen det! Därför kommer detta att bli en extra bra jul! Önskar bara att Fredrik vore här och inte 40 mil härifrån. Jag saknar dig, älskling...



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback