Lucia

Sitter här och har en lugn och skön luciamorgon. Kunde inte sova i natt och var därför redan vaken när Fredrik skulle gå upp vid åttatiden. Jag kunde ha gått på luciafirandet i skolan om jag vetat att jag skulle vara vaken så tidigt, men missade det tyvärr i år igen. Har inte sett ett luciatåg på fyra år nu! Det är lite av en katastrof, måste jag säga. Saknar tiden då jag lussade med min gamla kör varje år. Det var fint det!

Planen för idag är ungefär som vanligt. Har ett rep i skolan klockan tolv. Annars ska jag förbereda mig inför två terminsspel och en konsert. Ikväll har jag också bokat tvättstugan. Det gäller att härda ut nu de sista dagarna innan jullovet. Snart, snart...



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback