Nyårsafton


Nu närmar det sig slutet av 2010!
Om ett par timmar är det dags att fira in det nya året! Jag har valt att fira kvällen tillsammans med en bunt av mina finaste vänner, i min gamla lägenhet. Det blir den sista festen där och förmodligen det sista tillfället någonsin att träffas där. Efter helgen är det nämligen dags att tömma lägenheten på de saker som står kvar. Lite sorgligt, men också väldigt skönt! Nu vill jag bo tillsammans med Fredrik på riktigt!

I natt firar vi in mer än det nya året. Delvis fyller jag 25 år efter tolvslaget, delvis blev Fredrik och jag tillsammans för snart exakt ett år sedan. Intressant att fira alltihop på en gång, men det blir säkert trevligt! Extra kul är det att jag får besök av både Cathrine, Gustav, Carro och Joel! Långväga besökare är aldrig fel :)

Jag önskar er alla en riktigt trevlig nyårshelg! Gott nytt år!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback