Julafton

Årets julklappar!

Min julafton i år var lite annorlunda.
Jag ägnade första halvan av dagen åt glöggfika och grötätande blandat med läsning i en bok. Efter Kalle Anka kom storasyster och den lille hem till oss. När det väl dukats fram till julbord, visade det sig att bebisen var trött, men inte ville sova. Därför ägnade jag större delen av matstunden åt att nynna honom till sömn. Det gjorde mig dock ingenting, eftersom jag ändå inte var speciellt hungrig. Julklappsutdelningen började inte förrän vid nio på kvällen i år, då bebisen hade somnat för sista gången den kvällen. Han hann tyvärr aldrig att se någon tomte, men nästa år blir det nog andra grejer!

Som summering kan jag säga att det var en trevlig dag med familjen, precis som alltid! Vad gäller resten av juldagarna, så får vi se vad som händer. Idag står ingenting på schemat. Under morgondagen kanske några släktingar kommer förbi på besök. I annat fall blir det inte så mycket mer firande! Passar mig bra. Dags att ladda inför nyår nu...



Kommentarer
Jesper
2010-12-26 kl 00:28:51 http://jesgot.blogspot.com/

Yeah!

Nyår blir perfa! =)

Kram kompis!

Hoppas du är det nice (^_^)

//Jesper

Jesper
2010-12-26 kl 19:39:18 http://jesgot.blogspot.com/

Ja här är allt bra! (^_^)

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback