Dagen idag

Vaknade i vanlig ordning av att telefon ringde imorse. Måste verkligen påminna mig själv om att ta med väckarklockan, som för tillfället befinner sig hos mina föräldrar, hit till Arvika. Det kan ju inte vara möjligt att bli väckt av telefonen minst en gång i veckan, men så fungerar mitt liv. Förstår verkligen inte varför folk ska behöva ha tag på mig så tidigt... Även om det oftast är trevliga personer som hör av sig, såklart!

Ute är det snöstorm och jag njuter för fulla muggar. Det är otroligt vackert med snö! Måste säga det nu, för det känns som om jag inte kommenterat det tillräckligt mycket den senaste tiden. Trots att jag älskar det. Det här måste ha varit den bästa vintern i hela mitt liv. Snön har legat konstant från i mitten av december till nu. När någonsin har det hänt förut? Det är bara att tacka och buga!

Nu ska jag försöka kurera mig från förkylningen med en stor kopp te! So long!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback