Dagens nyheter

Lova att inte ramla ur stolen nu! Jag vet att det är ovanligt, men det KAN faktiskt ske. Det har hänt en gång i alla fall. Idag. Ja, ja, jag kanske ska berätta vad saken gäller. Det är nämligen så att jag precis har ätit lunch. Jag HAR ÄTIT lunch och klockan är halv tolv! När någonsin skedde det senast? Aldrig, är nog det rätta svaret. Så går det när man har sjukgymnasttid klockan åtta på môran! Man blir hungrig!

Igår var det Alla Hjärtans Dag och för en gångs skull hann jag fatta att det var den 14 februari innan dagen var över. Hade underbara Fredrik vid min sida och han förgyllde min dag alldeles utmärkt. På kvällen blev det den gamla vanliga söndagsfilmen med Cissi. Ingen söndag utan film är mitt nya motto! Dock kommer vi nog inte att titta på the Phantom igen. Killar i lila kroppsstrumpor är inte snyggt, kan jag meddela.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback