Överraskningar

Så har den ena tvättmaskinen gått sönder igen. Väldigt lämpligt, eftersom jag har exakt två timmar på mig att tvätta 3 maskiner. Good luck with that. Måste alltså boka veckans tredje tvättid för att få allting rent. Denna eviga tvättförbannelse...

Fick en glad överraskning när jag gick upp! Dagens NWT låg nämligen på hallmattan när jag gick upp ur sängen. Hur kommer det sig? Varför har jag fått den? Jag prenumererar ju inte på någon dagstidning! Är dock riktigt glad över det! Sitter och bläddrar febrilt i tidningen och undrar vad som har hänt i världen. I Karlstad. I Arvika. Det känns lite som om jag sitter hos mamma och pappa just nu. Underbart!

Ute faller snöflingorna. Vackrare kan det inte bli!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback