Små glimtar av mitt gamla liv

Detta samtal ägde rum den 2 oktober 2007.

Sosso:
Vet du om att du kokar ägg på spisen?
Jag: Neeej, gör jag??
Sosso: Ja... De lär vara klara nu.
Jag: Ojdå.

Det fanns en tid då Sosso och jag bodde tillsammans. Den där första månaden på Ingesund. Det var nog tur att vi befann oss i samma lägenhet. Jag var tydligen inte riktigt vid medvetandet då heller. Tidigare samma dag hade jag nämligen satt på musik på datorn och hunnit glömma bort vad jag gjort innan musiken började att spelas. Undrar hur jag har klarat mig igenom mitt liv egentligen? Jag som alltid är så vimsig! Måste ha haft ett himla flyt som fortfarande står på två ben... ;)

Tack för den där tiden, Sosso! Det var himla skoj :)



Kommentarer
sosso
2010-02-28 kl 21:56:47 http://zuzu.blogg.se/

Hihi, jag minns inte ens det där med äggen! xD

Ja det var en härlig tid. Du och jag, Ylva.. Du och jag! :)

Puss

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback