Trumpetaren

Nu har jag gjort min debut som trumpetare! Följde med Cissi till skolan för att öva. Efter en stunds tragglande vid pianot fick jag prova på att spela trumpet istället. För första gången lyckades jag att blåsa lite toner ur instrumentet. Wow! Både klingande Bb, C och D! Min framtid som trumpetare är säkrad ;)

Annars har helgen bjudit på Melodifestivaltittande med massa trevligt fôlk, mys hemma hos Fredrik och slappande. Strax blir det barnkalas hos min neighbor Johan, som fyller år idag. Efteråt står söndagsfilm på schemat, som vanligt. Trevlig kväll blir det, ja!



Kommentarer
Jesper
2010-02-12 kl 13:56:49 http://jesgot.blogspot.com/

Tack för hälsningen (^_^)

Ha en bra helg så syns vi té vecka (^_^)

sosso
2010-02-14 kl 14:45:10 http://zuzu.blogg.se/

Åh tack sötnos! Jag hoppas du och DIN Fredrik får leva lyckliga i alla sina dagar också, hihi.

Vi hör av oss senare om bion, vi är sugna bara att vi ska hinna laga våran supermiddag ikväll :)



P&K

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback