Update

Att jag numera får NWT i brevinkastet, är tydligen mammas förtjänst. Hon hade sett ett erbjudande om gratis tidning i en månad och vips, så var det klart! Ska läsa den med omsorg hela månaden!

Man skulle kunna kalla helgen för fullspäckad. I alla fall gårdagen. Fredrik och jag åkte då till Karlstad för att hänga med min familj. Först blev det lunch hos mamma och pappa. Sedan firades storasysters födelsedag hemma hos henne. Riktigt kul att se allihop faktiskt. Det var en månad sedan sist. Känns som om det blir mer och mer sällan ju längre tiden går, men jag antar att det blir så när man har vant sig vid Arvikalivet.

På kvällen var det fest med tema hjälm/hatt/mössa hos Tess och Fredrik. Riktigt kul fest! Massor av folk och hattar! Måste försöka att ta mig iväg till fester lite oftare. Har blivit lat på den fronten, men det är ju värt "mödan" när man väl tar sig dit!

För övrigt har jag blivit förkyld. IGEN. Jag blev ju precis frisk från den förra förkylningen, men det spelar tydligen ingen roll...

Dagens fråga: En promenad i det vackra vintervädret eller en vilostund i sängen?



Kommentarer
Jesper
2010-02-21 kl 14:22:58 http://jesgot.blogspot.com/

Dagens svar:

Både och?

sosso
2010-02-22 kl 10:32:48 http://zuzu.blogg.se/

Men usch, inte ska du bli sjuk igen! :(

Håller tummarna för att du mår bättre snart.

Puss!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback