Det viktigaste att nämna

Det finns en sak som jag bara måste skriva här i bloggen. I princip alla som läser mina små textrader vet redan om det, men det finns nog någon som har missat det. Att Nordh inte är min vän längre. För ett par veckor sedan avancerade han till att bli min pojkvän istället. Det kunde man inte tro. I alla fall inte vi två. Resten av världen tycks däremot ha trott det. Hur som helst, jag är himla glad. Trodde faktiskt inte att det fanns några bra killar kvar på jordklotet, men jag hade lyckligtvis fel. För han är en jättebra kille. Jättebra för mig.

Så nu är mitt liv komplett. Jihoo!



Kommentarer
Nordh
2010-01-24 kl 21:50:30

Naaww...

Du är så himla söt...

Du gjorde mitt liv komplett också ska du veta.. :)

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback