Gott nytt år!

Sunset Boulevard visade sig att vara en dramatisk musikal, som var bra på många sätt. Dock var ryktet helt sant när det sades att en av huvudrollerna inte var sångerska och därför inte sjöng speciellt mycket. Tycker att det är riktigt illa att inte en riktig sångerska får huvudrollen, trots att den nuvarande Norma Desmond gjorde sitt allra bästa.

Nu sitter jag här i min kära lägenhet igen och har firat in det nya året! Gårdagen bjöd på middag och fest hos Fredrik och Tess. Det var riktigt trevligt rakt igenom! Idag känner jag mig lite småseg, men är himla glad att jag åtminstone är frisk. Första nyåret på tre år nu, kan jag säga. Man vill ju inte vara sjuk på sin födelsedag. 24 år blir jag idag. Ikväll. Jag tänker låtsas att jag är 23 i några timmar till, men antar att jag måste inse att jag blir ett år äldre nu snart. ;)

Vet inte vad dagen bjuder på än, men det är kallt och snöigt ute, så det blir definitivt idealiskt! Känner på mig att 2010 kommer att bli ett bra år! Wohooo!



Kommentarer
Lollo
2010-01-01 kl 13:45:43 http://lizinamerica.blogg.se/

Grattis! :D

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback