The end of the musikantpraktik

Puh, nu är veckan äntligen över! Det har varit både plus och minus med den här veckan. Det största pluset har varit att få spela annat än klassisk musik. Skulle vilja kalla det en UNDERBAR paus. Jag behöver verkligen få göra sådant här lite oftare, bara så att jag kommer på anledningen att jag ansökte till musikhögskolan från början.

Hur som helst, musikantpraktiken gick bra för övrigt. Turnén gick bra! Dock vissa missöden såsom blodiga händer, dåligt med publik någon gång och bandmedlemmar som försov sig. Vi överlevde ändå och har till och med fått erbjudande om ett till gig, denna gång med betalning. Får se hur vi ställer oss till det.

Helgen bjuder på lugn och ro för min del. Har tillbringat större delen av den i Fredriks lägenhet. Dessutom har Cissi nu äntligen kommit hem från sin praktik! En toppenhelg alltså, enligt min åsikt :)

Nä, nu ska jag allt gå och lägga mig. Måste börja förbereda mig mentalt för att gå i skolan på "riktigt" igen. På måndag smäller det med en lektion i klassiskt piano som start.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback