Turnédag 1

Första turnédagen är över. Besökte idag min gamla gymnasieskola. Där fick jag stå på den scen där jag uppträtt så många gånger förut. Den scen jag växte upp med. Det kändes riktigt nostalgiskt. Skulle aldrig vilja göra om de tre åren igen, men väggarna framkallade ändå en hel del minnen. Ibland glömmer man nästan bort sitt tidigare liv, så det är skönt med små påminnelser. Om vad som har gjort mig till den jag är. Om allt jag upplevt. Om alla skratt och tårar. Det kändes också riktigt bra att de gamla lärarna kom ihåg mig, trots att nästan fem år gått sedan jag tog studenten. Way to go, teachers!

Efter nostalgitrippen var vi även på Klässbols friskola. Har aldrig varit där förut, men det verkade rätt mysigt. Ser fram emot imôra, då spelningarna är på Norrstrandsskolan och SÄG. Den förstnämnda skolans gymnastiksal är platsen där jag undervisats i akrobatik och clowneri. Har även en del minnen från Sundsta. Ja, jag känner på mig att det här blir en riktigt fin Karlstadvecka.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback