God morgon, världen!

Sitter i min ensamhet hemma hos Fredrik. Han har dragit iväg till sitt jobb, så det är dags för mig att göra diverse uppsjungningsövningar för att mjuka upp rösten. Den är nämligen inte i sitt toppskick. Känns som om jag har otur inför alla mina konserter just nu. Har slitit ut rösten totalt efter att ha repat i snitt tre timmar/dag hela veckan. Jag tänker inte rekommendera den typen av panikrepande till någon. Vi får helt enkelt se hur rösten håller idag. Honungsvatten och mjuka övningar kanske hjälper. Ont gör det nämligen. Ironiskt nog är Cissi inte heller i toppform. Härligt! ;)

Jag kommer för övrigt att missa VM-finalen i fotboll, vilket gör mig ganska förbannad. Spanien är i final i VM för första gången ever och det missar jag! Fast jag ger mig inte. Jag kommer definitivt att köra hem det fortaste jag kan och dessutom lyssna på matchen på radio. Kanske, kanske hinner jag se en bit av andra halvleken. ¡Venga España!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback