Hemma

Nu har jag tagit mig hem till Arvika igen. Konserten igår var i Ekeby kyrka. Det var en stor och nybyggd kyrka, för en gångs skull med bra akustik. Dock lät väl ljudet sådär ändå, kan jag tycka. Själva konserten gick helt okej. Det är skönt att ha en ganska hög lägstanivå i alla fall. Har inte varit taggad inför mer än en spelning hittills, så då gäller det att köra på rutin. Blir dock alltid lika glad när folk kommer fram efteråt för att ge komplimanger! Uppmuntran är aldrig fel! Då kanske, kanske man har lyckats att förmedla någonting!

Denna veckan är det fullt upp, som vanligt. Cissi och jag ska repa in sex nya låtar inför helgens spelning i Djura kyrka. Dessutom kommer Fredriks familj hit, vilket innebär en del umgänge med dem. Sedan åker jag till Dalarna på fredag och stannar där hela helgen.



Kommentarer
Mirra
2010-07-19 kl 17:25:46 http://www.tigerflikkan.blogspot.com

Då måste vi ju absolut dit snart. Innan alla försvinner. =)

Tack. Ja det tror jag med. inte stressa sönder sig själv bara för att man ska amma. =P

Puss och kram!

Mirra
2010-07-19 kl 21:53:32 http://www.tigerflikkan.blogspot.com

Självklart det får vi styra upp vet du. =D Puss och kram!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback