Resumé av helgen

Jag hann som sagt med två spelningar under helgen. Den första av dem var minst sagt intressant. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva den mer än att säga att oväntade händelser präglade det hela. Cissi och jag tog oss igenom alltihop, men kunde inte låta bli att skratta efteråt. Jag hoppas ändå att publiken var nöjda. Det verkade så i alla fall. Spelning två gick desto bättre. Ingenting gick egentligen fel, vilket var skönt. Jag hade riktig inspiration på scen för en gångs skull. Ingen nervositet. Hur skönt som helst!

Den här veckan väntar spelningar i Grava kyrka och Ekeby kyrka. Förutom det ska jag hinna repa med Cissi, åka till storasyster för rep och övernattning, träffa Sosso och eventuellt ta mig en kilometers simtur. Fullt upp som vanligt, med andra ord. Jag längtar till sommarlovet. Det riktiga sommarlovet. Den åttonde augusti börjar det. Då ska jag banne mig ligga på stranden eller i sängen konstant fram tills skolan börjar igen.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback