Skoghall och Karlstad

Sitter för tillfället hemma hos mina föräldrar. De är på semester, så hela huset är tomt på folk. Därför sitter jag nu i mina gamla, fula myskläder. Jag har köpt lite choklad och mjölk. Planen är att sitta framför teven hela kvällen. Det här är bland det bästa jag vet! Att umgås med sig själv är absolut ingenting som jag vantrivs med! Kan dessutom behöva en lugn stund för att ladda inför konserten imöra.

För övrigt så åkte jag till Skoghall igår för att repa och umgås med storasyster. Framåt kvällningen grillade vi tillsammans med hennes pojkvän. Mysigt! Idag åkte vi också en sväng till Bergvik. Min shoppingsjäl tackade och bugade för dessa minuter i civilisationen. Efter den här helgen har jag 2 nya linnen i min samling. Har dessutom köpt ett nytt halsband och lite annat smått och gott. Ska försöka att inte låtsas om att plånboken svider nu...

Konserten idag var i Grava kyrka. Hade ingen vidare inspiration, men det gick okej att spela ändå. Min gamla pianolärare och hennes man var där. Dessutom kom min favoritlärare från högstadiet och lyssnade! Riktigt trevligt att få träffa dem allihop igen!

Nu väntar soffan, teven, mjölken och chokladen...



Kommentarer
Mirra
2010-07-17 kl 22:28:30 http://www.tigerflikkan.blogspot.com

Åh vilken lärare pratar vi om? =) Puss och kram

Mirra
2010-07-18 kl 21:40:06 http://www.tigerflikkan.blogspot.com

ÅH va roligt! Misstänkte att det kunde varit han. Fan så kul! Hur var det med honom då? =) Nästan så vi får försöka gå till hultsbergsskolan och säga hej till alla igen snart haha =) Ja det är synd på amningen men de säger ju att en glad mamma är en bra mamma och om det är en ledsen mamma så blir det ju inte lika bra. Och med tanke på alla problem runt omkring så blir det ju bäst med ersättningen ändå. =) Puss och kram

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback