Invasion

Idag gick jag in på systemet. Det var nästan så att jag ville springa och gömma mig när jag såg allt folk därinne. Nu är det bestämt: Jag kommer aldrig någonsin att gå in på Systembolaget dagen innan midsommarafton igen. Frågan är om Fredrik och Johan fortfarande lever, med tanke på att de jobbar där just nu. Jag sänder mina tankar till dem. Kanske till och med är dags att förbereda ett minnesbord med bilder på dem. Om inte folket försvinner snart, så kommer de aldrig någonsin att ta sig ut därifrån.

Dagens råd: Håll er ifrån alla affärer!



Kommentarer
sosso
2010-06-24 kl 19:49:41 http://zuzu.blogg.se/

Det var lugnt vid halv ett :) Men jag kan tänka mig att det var kaos resten av dagen! usch, hoppas pojkarna överlevde :P

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback