Sommaren är här!

Det är sjukt fint väder ute! De senaste dagarna har jag fått uppleva den svenska sommaren när den är som bäst. Värme och sol på en gång! Jag är så sjukt pepp på att ligga ute i solen och svettas. Redan nu, fast klockan bara är nio på môran. Eventuellt har jag ett rep klockan elva, men jag hoppas att det blir inställt så att jag får uppleva solens strålar istället. Just nu vill jag ha sommarlov mer än någonsin. De flesta är nog sugna på att slänga skolarbetet i papperskorgen vid det här laget och jag är ju, som sagt, inget undantag. En vecka till ska jag hålla ut, men sedan får det vara nog!

Annars hände det lika många saker i slutet av maj som det brukar göra. Jag hann med både Emil & the Warmlanders releasefest, diverse filmkvällar, massor av träningstillfällen, tentor och annat. Hoppas att juni bjuder på ännu mer roligheter!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback