Alice in Wonderland



Den var riktigt bra! Till skillnad från Disneyversionen hade denna film faktiskt en handling. Var väldigt lättad när jag kom ut från biosalongen och kunde konstatera att Tim Burton gjort även denna film på ett bra sätt! Det var också grymt kul att få gå på bio i Karlstad igen. Har inte gjort det sedan i januari 2009, om jag inte minns fel. De hade byggt om i salong 8, upptäckte jag. Flashigt värre!

Efter biostunden satt vi en stund på Max innan det var dags att åka hem igen. Himla roligt att få umgås med Spaniengänget igen! Det var ett par veckor sedan sist, vilket är trist. Hoppas att det blir mer sådana stunder framöver! :)



Kommentarer
sosso
2010-03-09 kl 08:44:27 http://zuzu.blogg.se/

Det hoppas jag med! :)

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback