Finally!

Jag börjar äntligen att känna mig lite pigg igen! Det beror förmodligen på att jag har vilat otroligt mycket de senaste tre dagarna. Har isolerat mig från världen och mestadels fördrivit tiden hemma i lägenheten. Som det behövdes! Idag vaknade jag tidigt av grannens hamrande, men var ändå pigg! Vandrade upp ur sängen vid niotiden och var för första gången på länge sugen på att göra någon nytta. Så nu har jag varit nere i förrådet, bokat tvättid, diskat och ätit lunch. Det känns himla bra faktiskt. Får se vad dagen bjuder på efter det här. Dansträning blir det 18.30 i alla fall. Sweet!

På fredag åker jag förresten utomlands. Tyvärr inte utomlands som i 30 grader och sol. Istället åker jag en sväng till fejk-Sverige. Norge alltså. Planerar att hälsa på kära Anna över helgen. Ska bli grymt trevligt! Lägg också märke till att jag nu varit i Norge tre gånger på ett år. Innan dessa tre gånger hade jag aldrig varit där. I'm good!



Kommentarer
Erika
2010-03-23 kl 15:03:57

Vilken härlig vårdesign din blogg har fått! :)

Senemizz
2010-03-24 kl 21:34:24 http://senemizz.blogg.se/

Klart att det är okej, var inte menat som att stressa dog eller så! Jag kom på det bara :) Jag är tacksam för en enkel design då jag själv är hopplös på det och det inte finns så mkt att välja på som är färdiga redan ;)



Ska bli kul att börja jobba, spännande om inget annat! Du får höra av dig när du befinner dig i Sthlm!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback