Helgen

Igår satt jag i vårsolen på balkongen och läste en bok. Idag snöar det igen. Suck. Det är till och med så att snöälskaren Lylv inte vill ha någon mer vinter nu. Det ska vara sol, över 10 plusgrader och barmark! Kom igen nu!

Har annars haft en himla trevlig helg! I fredags samlades gänget i min lägenhet för att äta tortillas tillsammans. Igår blev det tevespelsdag med Fredrik och bärpaj på kvällen. Idag har jag hunnit sova ut, läsa och ta det lugnt. Jag älskar att vara ledig! För en gångs skull är det lugnt i skolan och det är verkligen någonting jag tar tillvara på! Nu kanske man faktiskt hinner göra alla läxor som ska göras. Det hade inte varit helt fel!

Snart är det påsk också! Då blir det Karlstad, familjen, Cathrinen och Anna! Jihooo!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback