News

· Det har dykt upp en ny design på min blogg. Har suttit och pillat med den ett par dagar. Kände att det var dags för något nytt. Något vårigt.

· Kom precis hem från en simtur med Cissi. Det var min första (och tyvärr sista) kilometer i vattnet för den här veckan. Var riktigt skönt att få röra på sig i alla fall!

· Idag har jag bara en lektion. Min sångelev ska få sina 30 minuter. Utöver det är planen att äta lite våfflor med Fredrik. Det är ju ändå våffeldagen!

· Ska strax försöka att boka sista minuten-biljetter till Oslo, då klass 2-priserna var riktigt dyra. Jag håller alla mina två tummar för att jag får tag i biljetter och slipper att ta bilen till utlandet.

· Slutspelet i hockey är i full gång! 4 kvartsfinaler har spelats. Läget mellan FBK och Skellefteå är 2-2 i matcher. Jag laddar redan för nästa isfight. Kom igen! Färjestad i semifinal!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback