Oskarshamn

Hemma i Arvika igen! Är fantastiskt skönt att ägna dagen åt att slappa. Har hunnit med sjukgymnastik, pianolektion, en stadstur med Fredrik och ändå har jag fått sitta i min ensamhet framför teven för att ta det lugnt. Lyx, lyx!

Helgen var riktigt fin! Jag fick chansen att se både Oskarshamn, Kalmar och Öland. Dessutom spenderade jag mycket ensam tid med Fredrik och även mycket tid tillsammans med honom och familj/vänner. Hann med thaimat, shopping, 25-årsfest, massor av fika och ett ex antal timmar i bil. Känner mig nöjd och glad över att ha fått se östkusten en hel helg. Tummen upp för det!

Nu ska jag fira kvällen med fruktsallad och film. Ha en bra kväll!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback