På väg mot den norska gränsen

Det blev inga sista minuten-biljetter. De släpptes nämligen aldrig. Jag fattar verkligen inte vad problemet är. Det är andra gången det händer mig! Trodde att det alltid fanns ett visst antal sista minuten-biljetter, men så verkar det inte vara. Är det någon som vet hur det där fungerar? Har nu istället fått köpa de dyra tågbiljetterna (för de fanns kvar av någon anledning). Det var trots allt billigare än en biltur. Dessutom slipper jag köra bil dagen efter en fest. Ska nämligen gå på inflyttningsfest på lördag!

Hur som helst, så ska snart snälla Fredrik köra mig till tåget! Hasta luego!



Kommentarer
Senemizz
2010-03-26 kl 18:45:59 http://senemizz.blogg.se/

Samma sak hände med Sthlmsbiljetterna under sportlovet, då lades de aldrig ut pga att det var sportlov (vad jag fick höra iaf). Vet inte varför de biljetterna du ville ha inte släpptes men det är ju ändå SJ =P

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback