SMASK 2010

Åh, vad kul det var!!! Det är så himla roligt att göra sådant man absolut aldrig gör annars! Det här skolåret har jag fått göra massor av sådana grejer; spexet, musikantpraktiken och nu SMASK! Whoho! Mer dans och musik åt folket! Vi slutade på en fjärdeplats, men det var inte långt ifrån att vi kunde ha snott tredjeplatsen. Placeringen spelar hur som helst ingen roll egentligen, eftersom det är själva upplevelsen som är grejen :)

Jag är sjukt trött efter den här veckan, men ska ändå strax rycka upp mig för att följa med järngänget till Karlstad. Vi tänkte gå på Alice in Wonderland. Efter att ha sett den knarkade Disneyversionen förra helgen, är jag lite skeptisk. Fast jag brukar gilla alla filmer med Tim Burton och Johnny Depp, så förhoppningsvis är den riktigt bra ändå! Ska bli spännande att se!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback