Danshelgen är över


En suddig bild från applådtacket.
Tyvärr tog jag inga egna bilder, därav bildkvalitén.


Gud, vad roligt jag har haft!
Det spelar egentligen ingen roll att fel fot hamnade på fel plats ibland, för det var verkligen värt det! Jag fick shaka mitt ass ordentligt, kan jag säga! Nu är jag sååå taggad inför höstterminens nya koreografier! Vill också tacka alla som kom och tittade på mig. Det var jättekul att ni masade er dit! :)

Nu börjar en ny vecka med massor att göra. De närmsta två dagarna blir det ordentligt med plugg. Sedan är det bal på onsdag och på torsdag drar jag mig neråt Göteborg för att umgås med Cathrinen! Har en känsla av att det här kommer att bli en riktigt bra vecka!



Kommentarer
Mirra
2010-05-10 kl 11:55:45 http://tigerflikkan.blogspot.com

Tack gumman. =) Va kul att det gick bra på dansen. =) Kramar!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback