Kortisen

Idag har jag känt mig väldigt liten. Gick på stan för att leta efter lite nya kläder. Alla snygga kläder hängde på höga ställningar; så höga ställningar att jag inte kunde nå dem. Jag vet inte hur många plagg jag inte kunde prova på grund av detta. Det är inte ofta jag tänker på att jag är ganska kort, eftersom jag trivs så bra med det, men idag blev jag påmind om att 162 centimeter inte alltid räcker till. Det var en himla tur att jag fick hjälp med att lyfta ner den klänning jag till slut köpte. Förhoppningsvis äger jag nu någonting att bära på balen nästa vecka!

För övrigt hade jag en underbart rolig Valborgsmässoafton! Festen gick av stapeln hos min käre pojkvän, men flyttade sedan över till Christian. Att ha Anna med sig var rena lyxen! Jag saknar henne redan. Det är inte många jag kan vara 100% avslappnad med, men hon är en av de få.



Kommentarer
Mariell
2010-05-03 kl 21:56:52 http://tigerflikkan.blogspot.com

Hej

det var ju synd. Men hoppas det ordnar sig iaf! =)

Allt bra annars? =) Puss och kram

Mariell
2010-05-04 kl 15:27:13 http://tigerflikkan.blogspot.com

Hej

Ja förkylningar är aldrig lätta. Det verkar ju aldrig vilja ge sig av. Bara dryga. =P Men jag hoppas den släpper snart för dig ändå. =) Det är bara bra med mig det känns la lite att det är tyngre och så för fötterna typ men jag har ju ändå inte gått upp mer än ett kg så något värre är det juh inte. Bara jag som vill ha ut henne nu. =P Ja det är lite synd om Simba men det kommer ju gå bra iaf. I går visste de ju inte ens om han skulle överleva operationen så. Hur gick det med kläderna då?

puss och kram!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback