Helgen

Då var självstudieveckan slut! Denna veckan kommer istället att bestå av mycket plugg, en danslektion och rep inför en konsert på lördag. Jag ska försöka att planera veckan så att den går så smidigt som möjligt, men vi får se hur det igår. Dagens viktigaste uppgift är i alla fall att skriva en forskningsplan till det kommande examensarbetet.

I helgen var jag på besök i Karlstad. Lördagen ägnade jag åt umgänge med mamma och pappa. Hann också med ett besök på kyrkogården, där jag tände det traditionella ljuset för farmor. Under söndagen gjorde jag ett besök hemma hos storasyster, där jag lekte med henne och min två månader gamla systerson. En riktigt trevlig helg! Ser fram emot nästa ordentliga besök i staden, som förmodligen blir på jullovet.

Nu är det dags att äta frukost, ta en dusch och sätta igång med plugget!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback