Hösten är här

Det börjar kännas att jag är tillbaka i Sverige nu. Ute är det mörkt och regnar. Ett riktigt höstrusk, med andra ord. Jag har blivit förkyld och sitter därför mest och tar det lugnt. Det är en del som måste tas igen i skolan, men jag hoppas och tror att det ordnar sig snabbt.

Jag har funderat en stund på vilka saker jag har att se fram emot i höst. Vanligtvis är planerna många, men inte i år. Faktum är att jag inte har några planer alls. Konstigt, fast ändå inte. Jag har ju bestämt mig för att spara lite pengar i höst och kan därför inte planera alltför många resor ifrån Arvika. Istället ska jag satsa på skolarbetet. I vår har Sosso och jag vår examenskonsert och då måste jag vara i form!

Nej, nu ska jag ta mig genom regnet hem till Fredrik och krypa ner i en filt med en kopp te. Broderi får bli kvällens sysselsättning.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback