Småärenden

Den här dagen har bestått av massa småärenden. Jag har skrivit ut vägbeskrivningar, lånat en inspelningsapparat, lämnat saker till Cissi, varit på AKM, handlat en del saker inne i stan, packat m.m. På eftermiddagen har det funnits tid för lite vila, vilket var väldigt välbehövligt! Jag har ingen vidare lust att resa bort när jag är såpass trött som jag är, men jag hoppas på att piggna till snart!

Morgondagens projekt blir följande:

· Packa ner det sista i resväskan
· Hämta grejer i min lägenhet
· Fira Cissis 23-årsdag
· Vila

Klockan 00.40 ska bilen packas full med resväskor för att sedan avgå till Gardermoen flygplats. Nu är det inte många timmar kvar!



Kommentarer
Sosso
2010-09-04 kl 14:16:41 http://zuzu.blogg.se/

Me likey very much! Hoppas också du hinner piggna på dig lite innan. Annars så pillar vi i dig en massa sömnmedel på resan så är du pigg efter nån dag i Spanien xD

Puss

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback