Veckan som gått

Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut. Har bara gjort skolarbete och städning de senaste dagarna. Idag gick också Fredrik och jag en promenad ute i det friska höstvädret. Det var otroligt skönt att få komma utanför dörren utan att oroa sig över regn! Jag hoppas att det blir fler sådana dagar snart! Förutom promenaden, sålde jag även min säng idag. Med tanke på att Fredriks säng står i min lägenhet, är det inte nödvändigt att ha kvar min längre. Fick inte många hundralappar för den, men mer än så är den tyvärr inte värd.

I veckan kan jag se fram emot tre dagars lektioner, läxläsning och Arvikamârten till helgen. Dä blir allt nöge dä!



Kommentarer
Lollo
2010-10-03 kl 04:54:45 http://lizinamerica.blogg.se/

Alltså det regnar ju mycket kraftigare. Men jag har "allround-däck" som man även kan ha i snö (ja, de är säkert jääättebra till det..), så jag tror inte det är fel på däcken. Så det är väl kombinationen av att det är mkt mer regn, plus att vägarna är mkt sämre och att jag tror vattnet rinner av mkt sämre på vägarna här än vad det gör hemma.

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback