Allt som händer i mitt liv

Det händer så mycket just nu. Påsken närmar sig med stormsteg, våren är på väg... Det är svårt att strukturera upp alla tankar. Kanske kan man tycka att våren är precis lika skum som den brukar vara.

· Göteborg var väldigt fint! Det var dåligt väder, precis som vanligt. Fast det gjorde mig inte så mycket. Cathrinen och jag passade på att mysa ordentligt med te och nötter. Dessutom kämpade vi oss igenom alla affärer i centrum under lördagen, vilket tyvärr inte gav så mycket resultat. Jag köpte ett par skor, men Cathrine köpte ingenting.

· Jag har ägnat mycket tid åt att skriva på den sista hemtentan i pedagogik. Vet ännu inte om jag fått godkänt, men jag håller tummarna!

· I helgen drabbades jag av magsjuka. Egentligen var det väl inte magsjuka, utan snarare ett sätt för min mage att säga ifrån för gott. Jag står nu uppskriven i sjukhusköer igen, precis som för några år sedan. Vi får väl se hur många år det tar innan de hittar felet den här gången.

· Finalerna i hockey spelas för fullt! Jag hoppas självklart på att Färjestad vinner matchen ikväll, så att ännu ett guld är hemma i Karlstad! Årets miss är dock att jag nog inte kan gå på guldfesten i så fall. För första gången sedan 1997. Känns riktigt surt, speciellt med tanke på att jag missat flera av finalmatcherna på grund av kräkattacker, dansträningar och annat.

· I helgen är det fullt upp! På lördag gifter sig gulliga Jessica med sin drömprins och på söndag firas pappas födelsedag med tårta och ståhej! Med andra ord blir det Karlstad två dagar i rad!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback