Det här händer i april och maj

Den senaste tiden har jag blivit bjuden på galet många äventyr! Det är bara synd att jag inte har tid att gå på typ någonting. Det handlar om bröllop, möhippor, middagar, spelkvällar och annat. Speciellt glad blev jag när rektorn på Karlstad Kulturskola bjöd mig på deras 50-årsfirande av skolan. De ville bjuda på både mat och resa! Tyvärr ligger firandet under samma kväll som min examenskonsert, så det var bara att tacka nej till det. Är alltid tråkigt att tacka nej till saker man faktiskt vill gå på, speciellt när våren har varit grå och trist.

Så vad händer nu den närmsta tiden? Jag har planerat in en hel del saker under slutet av april och maj (som vanligt). Maj månad är helt klart den mest fullbokade månaden på hela året. Det är likadant varje år.

16 april Spelning på Jessicas bröllop/dop
17 april Födelsedagsfirande
22-24 april Påskhelgen
30 april Valborgsfirande
7-8 maj Dansföreställningar
12-13 maj Vikariat på Hammarö Kulturskola
14 maj Riks-SMASK
23 maj Erikas bröllop
28 maj Sossos och min examenskonsert



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback