Uppe med tuppen

Vaknade vid sjutiden idag och kunde inte somna om. Tar det istället lugnt en stund innan det är dags för duschen. Idag är nämligen en speciell dag. Under eftermiddagen ska jag åka till Göteborg och hälsa på Cathrinen! Det var riktigt längesedan jag var där senast. Har inte hälsat på min fina vän sedan i maj förra året. Dock beror detta delvis på att hon var bortrest under hela hösten.

På vägen dit stannar jag i Karlstad för att äta lunch med min mor och far. Vi har även den lilla systersonen på besök just då, vilket jag ser fram emot! Man kan inte annat än att bli glad när han ler mot en!

Jag stannar i Götet hela helgen. Ha det jättebra, så ses vi på söndag!



Kommentarer
Jesper
2011-04-01 kl 10:18:23

Ha det bra du med! :)

Jag ska ta hand om din karl (^_^)

Jesper
2011-04-01 kl 10:18:54

Ha det bra du med! :)

Jag ska ta hand om din karl (^_^)

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback