Sommar, sommar, sommar

Senaste badsäsongen var för mig i Spanien, september 2010


Äntligen har sommaren kommit! Jag trodde verkligen inte att den skulle komma i år. Det har varit alldeles för ostadigt väder. Visserligen har vi klarat oss utan regn längre perioder, men molnen har ändå varit framme. Fast förra onsdagen, när jag var i Cathrines sommarstuga, fick jag äntligen uppleva riktig sommar igen! Sedan dess har det varit helt fantastiskt väder! Jag har njutit för fulla muggar!

Den första augusti tog jag årets första topp. Fredrik, Johan och jag åkte iväg till Ingestrand och njöt av ett par timmars sol och bad. Under ytterligare två dagar återvände jag dit av samma anledning. Jag kan nu säga att jag inte längre har genomskinlig hud! Hur skönt som helst!

Att det regnar idag behöver vi kanske inte snacka om...



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback