Sommaren 2011

Nu skulle jag säga att det är höst igen. Det känns sjukt tragiskt att känna så när det fortfarande är augusti. Fast kylan på nätterna känns inte längre som sommarsvalka. Jag har börjat använda långbyxor och strumpor igen. Det är ett par goda tecken på att sommaren inte finns bland oss. Av denna anledning gör jag min vanliga sommarresumé här i bloggen. Vad kommer jag att minnas av sommarlovet 2011?

Besöken: Jag har fått finbesök av både Karro och Erika!

Resorna: I år snackar vi ingen ordentlig solsemester. I år har det varit Oskarshamn, Örebro och Göteborg/Skagen! Alla dessa resor har varit dagsturer, med undantag för Oskarshamn. Har i alla fall varit väldigt trevligt att få träffa mina fina vänner och dela en liten stund med dem!

Vädret: Skulle inte kalla det här en toppensommar vädermässigt. Vi har haft tur med värmen, men inte med solen. Ett par enstaka soldagar här och där, ända fram till augusti, då vi äntligen fick lapa sol i över en vecka i streck!

Nyheterna: Sommaren har präglats av nyheterna om bombningen/skjutningarna i Oslo. Tragiskt, men sant.

Måste väl erkänna att det här inte varit den roligaste sommaren i mitt liv. Jag har känt ett behov av att resa ifrån Arvika, men eftersom jag behövt spara pengar så har det inte varit fullt möjligt. Fast någon gång i livet ska man väl känna så. Dags att börja ladda inför sommaren 2012 istället! Den ska banne mig bli roligare än den här!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback