Lite ditt och datt

Praktiken är över och det vanliga skolarbetet är tillbaka. Jag har försökt att göra de flesta läxorna, men på något sätt känns det som om jag ligger efter redan nu. Lustigt hur det kan bli så.

Jag har i alla fall hunnit med en hel del sedan jag kom tillbaka. I helgen firades storsyrrans 30-årsdag med tårta och paket. Jag håller också på att förbereda mig inför årets SMASK. Det blir mitt andra år som dansare i tävlingen. Har en känsla av att det kommer att bli riktigt kul i år! Bara vi får i ordning det sista, kommer det bli ett riktigt bra nummer!

Fredrik och jag håller fortfarande på att försöka få ordning på saker och ting i lägenheten. Hittills har det inte funnits mycket tid till det efter flytten, men jag hoppas att en del saker kan försvinna i helgen! Det vore riktigt skönt att slippa snubbla över papperskassar så fort jag går upp ur sängen!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback