Day 1

Idag hade jag min första dag på femveckorspraktiken. Det innebär att jullovet är slut, men samtidigt att jag inte kommer att befinna mig på skolan förrän i februari. Istället ska jag ägna dagarna åt undervisning på Hammarö Kulturskola. Det verkar okej än så länge, med trevliga handledare och en del gamla Ingesundare. Är dock mindre sugen på att börja tidigt och sluta sent i princip varje dag. Blir nog inte många sekunder ledig tid under de här veckorna, tyvärr... Är i alla fall glad över att hinna hem till min dansträning på tisdagskvällarna! Att dansa och träffa min älskade Fredrik kommer definitivt att vara praktikens höjdpunkter!

103 dagar kvar till påsklovet!



Kommentarer
Jesper
2011-01-12 kl 14:50:42 http://warmlanders.com/

"103 dagar kvar till påsklovet!"

Någon är inte jätteglad i att gå i skola xD



Kram på dig kompis så syns vi om ett tag (^_^)

Lylv
2011-01-13 kl 20:55:09 http://lylv.blogg.se/

Nä, om det är något jag vill göra den här terminen, så är det att slippa skolan... ;)



Kram på dig, Jeppe! Vi ses snart, hoppas jag!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback