Day 4

Då var torsdagens arbete avklarat. Idag har jag lärt mig en sak; Kulturskolans elever kommer inte på sina lektioner första veckan efter jullovet! Jag kan konstatera att 12 elever av 26 inte har dykt upp denna veckan. Dessutom har 4 av de övriga eleverna kommit först efter halva lektionen. Intressant, säger jag bara.

Nu är det bara en dag kvar innan helgen. Ska bli så grymt skönt att få komma hem ett tag, även om den enda planen är att städa och packa! Så länge jag får sova ut, så är det värt det!



Kommentarer
Sosso
2011-01-15 kl 19:16:47 http://zuzu.blogg.se/

Ja det är lite konstigt, för 2006- bilderna är helt borttagna :/ Så det verkar som att de tar bort de äldsta korten efter ett tag..

Åh, har du? Minns inte ens att vi lade över dom på en skiva xD

Guuuuu så bra då =)

Btw, segt att ungarna inte kommer på lektionerna... På "min" skola är det också förvånadsvärt mycket skolk (om man nu gillar musik så bör man ju gilla att gå på sina huvudfackslektioner....), men inte så mycket som det verkar vara där. Trist!

Hoppas du får mer lektioner nästa vecka!

Puss och kram!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback