Hästlampan


År 2009 tog jag med mig fyra av mina fina Arvikavänner till España.
Under en av de underbara sommardagarna därnere, var vi inne en sväng på El Corte Inglés i Puerto Banús. Precis bredvid detta gigantiska varuhus fann vi en liten lampaffär, som sålde en speciell lampa. Där stod nämligen en hästlampa, som var lika stor som en riktig häst! Vi hade väldigt kul åt det! Därför måste jag säga att jag blev ytterst förvånad när jag såg en bild på exakt samma lampa på blogg.se! Efter lite googlande har jag nu kommit fram till att lampan är designad av den svenska gruppen FRONT, som förra året fick pris för sitt nyskapande! Håhåjaja, ibland upptäcker man de mest lustiga saker såhär på förmiddagen... :)



Kommentarer
sosso
2011-01-26 kl 14:14:53 http://zuzu.blogg.se/

HÄSTEN! Haha, vad coolt! Vi måste ju ha en sån :D

sosso
2011-01-26 kl 20:43:19 http://zuzu.blogg.se/

Shit, 50 laxar? :O

Klart vi ska ha den på konserten! Mitt på scenen! :D

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback