Hej då, lägenheten!

Mitt gamla lägenhetshus -07

 

Sommaren 2007 spenderades i mitt kära España. I samband med att jag bodde därnere, fick jag ett erbjudande om lägenhet i Arvika. Jag skulle ju börja studera på Ingesund under hösten, så var i stort behov av någonstans att bo. Mina snälla föräldrar åkte dit och skrev på kontraktet åt mig. Sedan skickade de bilder på lägenhetshuset till mig. Jag tyckte att det såg mysigt ut och hade verkligen rätt!

Igår förmiddag hade jag slutbesiktning på lägenheten. Tog ledigt från praktiken några timmar för att hinna med allt. Besiktningen gick igenom utan några klagomål, så jag åkte och lämnade mina hemnycklar till bostadsbolaget i samband med det. Med andra ord bor jag nu officiellt ihop med Fredrik. Ska bli riktigt skönt att slippa bo på två ställen, kan jag säga!

Imôra är det fredag också! HURRA!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback