En helt vanlig sommarlovsvecka

Någon som undrar vad jag gör på sommaren egentligen? Så här har min senaste sommarlovsvecka sett ut...

Måndag: Inledde dagen med ett besök på gymmet tillsammans med Johan. Under eftermiddagen hann jag sedan tvätta kläder, handla mat och ligga i solen tillsammans med Fredrik och Johan. Framåt kvällningen åkte jag till Karlstad, vattnade blommorna samt pratade i telefon med Cathrine.

Tisdag: Örebroresan gick av stapeln!

Onsdag: Hade en lång fikastund med Anna på Atlantis. Efteråt hämtade jag Fredrik på tågstationen för att tillsammans ha en lugn kväll i solen på altanen samt vid teven.

Torsdag: Tog en tur till Mariebergsskogen tillsammans med Fredrik. Efteråt drack vi en lyxshake på Max och vandrade runt en stund på Sonnelids (Mio). Under eftermiddagen återvände vi till Arvika för att se den sista Harry Potter-filmen på bio. Håhåjaja. Jag trodde väl aldrig jag skulle se en sådan film på bio, men till slut blev det så. Den var helt okej.

Fredag: Slödag i hemmet! Regnet öste ner, så jag passade på att städa bokhyllan.

Lördag: Vad denna dag bjuder på vet jag inte ännu...



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback