Karlstad

Idag åker jag till Karlstad, där jag ska sova ända tills på torsdag. Planen är nämligen att jag ska hjälpa till med vattning av blommor medan mina föräldrar är bortresta. Det ska bli riktigt skönt att åka ifrån Arvika, främst av en enkel anledning; att Fredrik och jag blir väckta nästan varje vardag av att maskiner låter utanför fönstret. Det är tömning av sopcontainern, leveranser till pizzerian intill, gräsklippning och framför allt så hälls det skräp i en nyfunnen kompost utanför. Oftast sker väckningen runt kl. 7.00. Nog för att man ska gå upp i tid, men det där är extremt... Nu hoppas jag på att jag faktiskt får sova under de tre närmsta nätterna. Ska bli riktigt skönt!

Jag har förresten lite andra planer inför veckan. Imôra bär det iväg till Örebro, där Lollo och jag ska göra en repris av vår tripp dit för två år sedan. Denna gången hoppas vi på bra väder. Regn, håll dig borta!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback