Kulturarbetet

Idag hade jag tänkt att arbeta med mitt kulturarbete. På Ingesund måste man nämligen skriva ett arbete om sitt huvudinstrument under sin utbildning. Helst ska arbetet vara inlämnat efter fjärde läsårets slut, men ja... Jag har inte riktigt hunnit med det. Istället tänkte jag skriva arbetet under sommaren. Problemet är bara att det är så lätt att göra någonting annat! För tillfället har jag exempelvis fastnat på google.se, där jag läser cartoons om pianon. Humornivån är ganska låg, men lite kul är det ändå!

Jag kan för övrigt se fram emot en mysig dag tillsammans med Cissi imôra! Enligt alla vädersajter ska nämligen regnet ösa ner under morgondagen, så då passar det bra att umgås istället! Ser fram emot det!



Kommentarer
Cissi
2011-07-06 kl 18:26:24 http://cila.blogg.se/

Det är ju tyvärr alldeles för lätt att fastna med något annat... Jag kanske borde låsa in mig själv med arbetet i ett rum utan fönster och nöjesinternet.

Sötnos, vi ska ha det så mysigt med regn och te. ;)



Kram

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback