Underliga drömmar

Efter tre veckors sommarlov känner jag mig fortfarande helt slut. Tänk att det kan ta så lång tid att hämta sig från skolans värld! Har i o för sig rest en hel del, så det kan ju vara en orsak.

Imorse drömde jag för övrigt konstiga drömmar, som jag brukar göra ibland. Fast egentligen vet jag inte riktigt om jag drömde eller om jag var vaken. Jag fick för mig att någon hade tagit sig in i lägenheten och stod i hallen. Det var bara det att jag inte kunde vakna upp ordentligt och öppna ögonen för att se om jag hade rätt! Istället låg jag med panik i sängen, helt handlingsförlamad. Emellanåt föll jag tillbaka in i sömnen och drömde mardrömmar innan jag återigen vaknade med samma panik. Är det någon mer än jag som sover så konstigt ibland? Det kan ta mig timmar innan jag vaknar så ordentligt att jag faktiskt kan titta! Lite läskigt nästan!

Det är sådana här morgnar man önskar att Fredrik inte åkt till jobbet så tidigt...



Kommentarer
Jesper
2011-07-03 kl 11:46:53 http://twitter.com/#!/jespergotlind

Men kompis!

Usch vad det låter otrevligt...

Du har inte testat att bara rulla ur sängen då?

Då lär väl ögonen öppna sig?

Lylv
2011-07-04 kl 10:02:59 http://lylv.blogg.se/

Hmm, det har jag faktiskt aldrig testat. Får ta och göra det nästa gång det blir så! Lite otäckt när man inte har kontroll över kroppen!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback