Resumé av finbesöket

Utsikt över Glafsfjorden, dit vi gick under promenaderna.


Vad har vi då gjort, Karro och jag?
Under dessa två dagar har vi gjort en hel del! Tack vare det fina vädret har vi mestadels varit utomhus! Vi har hunnit med två promenader, fyra lekparker och en glasspaus ute i solen. Vi har också sett på Insidious; en skräckfilm som jag inte vet vad jag tyckte om. Slutligen har vi spelat gamla hederliga Nintendo 8-bitars! Visserligen var det väl egentligen Ape Escape 3 vi skulle ha spelat, men det dög alldeles utmärkt ändå!

Måste säga att jag haft väldigt trevligt under de här dagarna. Jag hoppas verkligen att vi kommer att ses lite oftare nu! Hur mycket man än ses, så vill man alltid ha ännu mer tid med sina nära och kära! :)



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback